Ska det vara så ska det vara...

Ringde och snackade med Telia igår lite info och priser på en Iphone 4. Skillnaden mellan en 16gb och 32gb var 1000kr ungefär. Och eftersom du kan spela in filmer i HD med Iphone 4 så kändes det som att mer utrymmer var det att välja, med tanke på att den jag har nu är 16 och är fan full med musik, programm och bilder. Så Det större alternativet var ganska självklart. Ska det vara så ska det vara ;). Då en Iphone 4 32gb kommer om ca 5 veckor, och eftersom jag fick ut lite pengar från försäkringen så blir den inte så farligt dyr ändå. Får väll lägga ut 4000 lite mer från egen ficka och det är ju inte allt för farligt tycker jag. Tur man jobbar i sommar och får hoppa in extra ;)


På tal om extra jobb, snackade med det andra jobbet jag var på praktik hos förut. Och min handledare jag hade där skulle snacka med chefen idag. Så hoppas det löser sig där så man får börja inskolningen och sedan hoppa in extra. Jag bor ju så nära så det vore perfekt!

Idag klev jag upp vid 09:40 typ och gick ut i tvättstugan och slängde in lite tvätt. Sen blev det dammsuga och diska. Efter det en fika pause och sedan in med mer tvätt i tvätten. Sedan renbädda och städa toaletten väldigt noga, vilket man inte gör så ofta. Brukar bli snabb städ men nu blev det en noga genomförd städning. Sedan blev det rakning av behåriga ställen och en dusch. Nu sitter jag och slyssnar på musik och tänkte gå ner på ICA och panta flaskor, har en stor sopsäck fylld med flaskor att panta så det är väll lika bra att göra det. Sen in med sista tvätten i maskinen också. Börjar se lite bra ut här, var kläder å grejer överallt (inte packat upp sedan jag var i Umeå). Men nu är det rensat och ser snyggt ut.

Ikväll är det träning också, det är beep test för dom som inte klarat det. Men jag funderar på att springa ändå kaaanske, vill förbättra mig. Men fick en lårkaka på fotbollen som inte riktigt gått över så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det får vi se när det är dags. Ikväll blir det lugnt, lite film och mys i soffan. Man är ju en ledig man nu ;) iaf tills på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0