Sömningt!

Då var det dags för skola igen, fan va vi har tråkiga lektioner... Läraren står bara å babblar å babblar, fan man måste ju få aktivera sig lite iaf. Somnar ju till hela tiden när det är såhär, gillar det inte. Ska fam ta upp att dom måste ändra på sitt upplägg lite aså. Går inte sitta still i 1 timme å lyssna på en lärare snacka massa info, efter ett tag går det ju bara in genom ena örat och ut genom andra. Jag sökte iaf till matte B också, så ska väll börja läsa det om nån månad kanske. Är väll lika bra när man ändå pluggar liksom. Får se om det kommer att funka dock.
Slutade 12 idag och for ner på stan köpte sushi och ggick hem å käka.

Kollade lite serier och somnade i soffan, sov från 15-18:40 ungefär... Missade ju träningen pga det också :/ vilket inte är så bra. Får ta igen det sen. Hur kommer det att gå å sova ikväll är ju frågan då man ska upp å jobba imorgon. Fick även ett till pass på fredag 7-12. Och imorgon är det samma tid. Sen onsdag är det heldag på skolan. Så fullt upp i veckan. Ska kanske ringa till det nya stället också och fråga ang jobb. Dom har inte hört av sig än, men har snackat med hon som skulle fixa och hon hade snackat med chefen å så.

Nu håller jag på att laga mat, sen middag. Blir kött å potatis. För övrigt så är ju sushi riktigt gott synd att det är dyrt så man inte kan äta det så ofta :(




Kommentarer
Postat av: mor

jag håller med även jag fiskälskare snart smäller det hipp....

2010-08-24 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0