Tidsbrist

Idag är det jobb som vanligt dag 10/11, snart är djävuls"veckan" över. Känner mig riktigt trött, ska nog lägga mig och vila vid lunch tror jag. Igår var det träning (gym), ben och så med laget. Sedan hem och käka, Amanda hade lagat tacopaj! Mmmm, riktigt gott vare. Har med mig lite till lunch idag. Sen kolla vi på film först var det Ghost Rider, men den var ju sämst. Riktigt usel film, så vi slutade se efter halva. Så kollade vi på All about Steve istället. Hahaha, den var riktigt bra faktiskt. En komedi med Sandra Bullock, och jadu jag vet inte vad hon spelade. Smart var hon, kunde massa.. Men karaktären led ju av något riktigt konstigt. Hon måste ha haft någon skada, var så jäkla roligt. Skulle säga 7,5/10 Fersar. Vissa stunder är den ganska seg, men när hon är i bild så skrattar man ju nästan hela tiden.
Efter filmerna var man trött, klockan var 23:30 så det var dags för sängen. Sen ringde klockan 06:10 och det var bara kliva upp. Blev pannkaka och en shake till frukost :P hehe klarade mig nästan ända fram till lunch, blev lite hungrig nu känner jag.

Slutar 16 sen ska jag ner på systemet en snabbis och sedan hem käka något lätt och sen åka iväg och träna innebandy vid 18. Får se om jag ids åka till gymmet efter, beror på vad klockan hinner bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0