Tjo å schim

Nu var det ett tag sen det blev en update, men har varit borta. Var upp till Umeå (Kassjö) för lite umgänge.
Buss på fredagen med söderhamnarna, tur de finns el uttag på Ybussarna(!) dom är ju mycket bättre än norrlandsbussarna synd att dom går så sällan bara. Satt och spelade FM10 mest hela vägen upp. När vi kom dit drog på vi MAXI och boa inhandlade lite och for sedan ut till Kassjö. Vi hade hyrt ett dagis så det var relativt stort ställe att va på. Vet inte hur många vi var men en hel del på fredagen iaf.

Vi skulle grilla men det blev inget förrän typ 22 om inte senare :P så man va riktigt hungrig. Var tjo å schim dricka, dansning, DJing, hångel, trevligheter, bad osv. Riktigt kallt å bada på natten var det iaf, brrr. Vi körde någon helt meningslös lek också "Hångeltåget" som är som de låter. Meningslöst. På lördagen blev det bad och det var varmare, skönare. Samt lite beachvolley och sedan blev det att grilla igen och fortsätta supandet. Var inte lika många denna dag. Men riktigt kul var det!

Söndag var alla slitna å skulle hem, for iväg till kotchi och såg film å var sliten. Sen blev det buss hem, kollade på film och kom till svall vid 00:20. Var skit hungrig och kom inte isäng förrän typ 01:00 var tvungen å käka lite. Man har inte ätit allt för mycket denna helgen tyvärr, blev mer alkohol. Men jag hade en riktigt trevlig och kul helg. Och sen blir man lite halv nere när man måste tillbaka till vardagen för man har så kul med alla dom där uppe. Alla i DHG, robin, mackan, peppan, matte, kotchi. Super fun. Men nu kmr man ju kanske inte kunna komma upp på ett tag. Får se hur det blir med den saken, det får lösa sig, det måste lösa sig.

Idag är det cooper test, och det är ju inte så bra att man haft en sån helg som jag har haft när man ska springa sånt test. Benhinnorna får lov att hålla för detta är ett test jag måste köra. Får se hur det kmr att gå, måste klara 11:45 eller var det nu var, senast sprang jag 11:56 och då hade jag ont som satan hela tiden. Så detta borde ju gå, men då har jag ju inte sprunigt/använt konditionen på flera veckor. Får se hur de blir, torsdag har vi Beep test också. Regnar för fullt här med, och om det fortsätter så kanske det inte blir nåt. Måste till banken imorgon också å snacka om pengarna ang hultsfred, läste att man kan KRÄVA tillbaka dom. Så får väll se vad dom säger om det ;).

Nu ska jag jobba vidare, hare hare hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0