Träningsmanisds222

När jag slutade drog jag först på bolaget för att handla en Morgan och sedan blev det handla lite thaimat på blåkiosken. Gick hem å käkade lite innan jag skulle iväg på innebandy träning. Tränade för fullt, sen efter träningen var det lite löpning. Testade springa max och det känns bra än så länge iaf :P På måndag är första testet då är det Cooper, och på torsdag är det Beep. Usch, inte alls taggad på alla tester. Synd att man ska förtära lite alkohol i helgen då :S...

När det äntligen var klart med löpningen så tog jag cykeln till Helex för att köra ett armpass, helt slut nu... Ska duscha sen måste jag sova, trött som fan. Tränar dagen :p.
Men måste fan packa egentligen också, tajt om tid imorgon. Blir en snabb dusch och packa snabbt..

tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0