Working class hero.

Kom hem för ett tag sedan har käkat och så. Jobbar delad tur idag så jobbar från 7 - 2130, men har rast mellan 12-16. Var ganska lugnt idag så var ju klar vid 10 med allt, sen haka jag på en jag jobba med på hennes ärenden också. Käkade lite kyckling å potatissallad nyss, tänkte bara sitta å ta de lugnt här hemma tills man börjar igen. Spela lite FM kanske. Annars äre ba jobb jobb jobb, är på pass 6/11 nu tror jag. På fredag går jag sista passet iaf. Sen får jag äntligen ledigt 2 dagar :P innan det är dags att jobba igen.

Tvättat kläder och legat och kollat på Fullmetal Alchemist Brotherhood, kollat typ 40 avsnitt av 65. Så händer inte speciellt mycket, man är ju så trött efter man jobbat. Har även tränat en del, nu har det blivit vila fredag, lördag, söndag iaf. Sen börjar det igen med träningar för fullt. Och om 2 veckor är det dags för tester, usch. Får hoppas man klarar dom iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0