Allt och inget och mer allt!

Precis börjat med den sena middagen som kommer bestå av pommes med lövbit, kommer smaka fin fint! Varför blev middan så sen då? Jo jag somnade såklart i soffan och sov 3 timmar.. :/ det är inte alls bra att somna i soffan hur skönt det än är speciellt inte när man ska upp tidigt dagen efter. Varför somnade jag i soffan då? Jo jag har haft praktik idag började 07:00 och det var några dagar sedan man var uppe så tidigt så kroppen var inte van vid det så var trötter när jag kom hem och min soffa är ju skönast så somnade direkt nästan.
Var ute en sväng på Birsta med patient idag när jag jobba, sedan har det varit ganska lugnt. Spelat lite Magic med en patient och så har jag varit ner i gymmet och kört lite också. Riktigt kallt är det ute kände jag, hade lite tur när vi var ute på rastgården då var det inte så farligt. Men känner nu att det är kallt ute, håller på att tvätta lite kläder så är ju kyligt att springa emellan tvättstugan å hemmet.

Ikväll blir det lugnt eftersom man ska jobba, blir kolla lite serier å bara slappa. Jobbar eller praktiserar som man väll ska säga hela helgen och vidare ända fram till på onsdag som kommer vara sista passet på denna praktik. Vilket är lite tråkigt, känns som det har gått så förbaskat snabbt. Har haft mycket roligt iaf, klockrent ställe att arbeta på :)

Har även hunnit göra lite läxa nu i väntan på maten, gjorde klar MSK uppgiften om migration så nu äre bara en gruppuppgift kvar i den kursen som vi kommer göra sista veckan när vi är tillbaka i skolan. Måste även komma ihåg att ringa till Bergsåker och ta reda på numret till lönekontoret för att kolla hur dom ska ha det när man är utbildad.
Även pratat med Stefan lite idag på telefon och sökt lite lägenheter. Vi hittade en via Bostaden som var Öbacka en 4a för ~8000/mån. Tur han har varit med i Bostaden länge så vi kanske har någon chans, får svar på måndag. Inflyttning är den 1/2-11. Får vi den så måste vi hitta någon som vill flytta in också, men det kan ju inte vara så svårt att hitta. Sökte även en lägenhet Öst på stan men den är inte så trolig att vi kmr få ändå vi tror mer på den första.

Nu börjar maten bli klar så det är väll dags att ta farväl för den här gången men vi ses ju igen min kära blogg!
Hare bra, puss å kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0