Årets goda gärning är done!

Idag var det jobb igen på Posten som började 6 som vanligt, klev upp 4:50 och fan det borde vara olagligt att behöva ställa klockan på 04:xx om man ska upp! HUA! Man kliver upp när folk går hem från efterfesten ju. Illa är det, men men. Jobbet gick helt okej, blev trött som en gris efter ett tag och det var inte alls bra, nära på att somna några gånger när vi satt och kodade. Men jag överlevde och klarade mig så det var ju tur. Gjorde även årets goda gärning då jag var med i sms flashmob. Ni har väll inte missat att det är Musikhjälpen och man skänker pengar till kampen om handel med barn. Så tog mitt strå i stacken och skänkte en slant jag också och önskade mig en låt på samma gång.
Har du inte bidragit så gör det genom att skicka ett sms till 72 999 där man skriver summan man vill skänka och sedan artist och låt man vill lyssna på. Musikhjälpen.
Så då har man skänkt pengar detta år också, årets goda gärning är nu klar.

Vad ska man hitta på nu då.... Vill ju höra min önskelåt men känns som att det kommer ta ett BRA tag innan den skulle komma så orkar nog inte sitta å lyssna på det hela kvällen. Är ju sista dagen idag också så skänk pengar nu, om du inte redan gjort det och har du gjort det så skänk lite till.

Men blir nog att spela lite Assassins Creed, men det har jag ju snart klarat ut så vet inte vad jag ska göra sen. Är ju ledig imorgon också! Min enda lediga dag så på den dagen ska jag nog sova ut riktigt! Sedan är det bara jobba på fram till den 26e. Sedan undrar jag när det hade tänkt sluta snöa, har ju kommit hur mycket som helst. Snöar konstant utan uppehåll, sickt! Vill att det ska sluta snöa och bli lite varmare så man kan åka bräda!



Kommentarer
Postat av: Edholm

Hur långt har du kommit i campaign? Har du nått lvl 50 på multiplayer?

2010-12-19 @ 15:47:25
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0