Att vara eller inte vara det är logistik....

Idag var det jobb igen och tror jag känner av slitheten. När jag skulle gå till jobbet så tänkte jag att jag lämnar matlådan och köper mat på jobbet istället så tar jag matlådan till middag. När jag kommer till jobbet tänker jag "just ja det är ju lördag det är inte öppet i restaurangen idag ju". Så jag hade ingen lunch, blev å köpa en dyr jävla macka istället på automaten och da någon banan. Men men, Jobbet gick fint och sedan när jag kom hem var det spela lite assassins och sedan åka iväg till sporthallen och kolla på våran match mot Visby som länge såg ut att sluta bra då vi hade en 4-2 ledning och allt var bra. Men så blev det nå jävla slarv vi släppte in 4 mål på frislag i sista perioden och sedan var det över och gästerna kunde vinna med 7-4 tror jag det var när signalen ljöd. Och dom var fan inte bra, trodde dom skulle vara betydligt bättre än dom var. Riktigt illa att vi förlorar då vi spelade bra större deleN av matchen. Men ska man vinna så ska man ju vara 100% och det var vi inte idag släppte in billiga mål och vi ville verkligen inte täcka skott kändes det som.

Efter matchen var det julbord för laget och funktionärer och lite släktingar. Men var ju inte bästa stämningen tyvärr, kunde varit roligare. Men gott var det, uppskattas... Fick iaf lite julmat denna jul då jag inte ska hem och äta någon mat :( Men lite är bättre än inget. Sen blev det gå hem och spela assassins igen, och jag tror jag är ganska nära på att klara ut det nu. Har fan inte alls spela många dagar går riktigt snabbt detta. Och ändå har jag gjort massor med sidosaker och samlat en massa olika prylar, fjädrar, flaggor, kistor osv osv. Men roligt spel är det, men kände att jag var tvungen å stänga av nu annars hade jag suttit bra mycket längre. Och jag måste ju sova för jag ska upp imorgon och jobba IGEN! Ställde mig förresten och gjorde lite mat när jag kom hem så jag har lunch imorgon och några dagar framöver. CHILI CORN CARNE storkok! :D

Nu blire sova i tid för en gångs skull så man är pigg imorgon! Hej hopp sov gott:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0