Brudar, bärs och rakade pudlar.....

Kvällens innebandyträning gick relativt bra för min del ändå tycker jag, lite slarv i vissa situationer men annars vare mycke spring fart och fläkt. Efter träningen blev det hem kolla klart på Strikeforce Henderson vs Sobral 2, jävla många fina knockar i den galan shit. Efter det så kände jag att jag behövde något i magen så gjorde några mackor käkade dom. Men sen tänkte jag att jag har ju bara käkat 2 gånger frulle vid 13 och middag lr va man ska kalla det vid 17. Så behövde ju äta mer så ställde mig och började göra sallad och det var nog smart eftersom rucolan var på gränsen gränsen till dålig. Luktade lite konstigt men vafan ska ju ändå blanda de med en massa så. Som Jimmy skulle ha sagt "lite skit rensar magen" så skulle jag bli dålig så vet jag ju vad de är av men vafan, vet ju dom inom hemtjänsten som dricker mjölk som är 2dagar efter utgångsdatum så jag som är ung och frisk borde ju inte ha nå problem med de där alls.
Tog fram en sån där bytta som man har när man bakar å fyllde den med lite godheter som gurka, tomat, paprika, rödlök, rucola, tonfisk och pasta. Sedan var det bara att njuta av den goda salladen med lite cesar dressing :)

Käkade min sallad och kollade på två avsnitt av Dexter och där börjar det bli sjukt spännande nu alltså! Vill ha nästa avsnitt nu nu nu. Men får vänta lite med det. På söndag är det match mot Järfälla och jag är riktigt sugen på spel, har ju varit borta/arbetat flera helger nu och inte alls kunnat vara med och träningar har gått bort pga jobb osv. Så kändes riktigt skönt att få en hel träningsvecka och känner mig laddad, en liten nytändning. Laget tas ut på plats så är ju ändå inte säkert att man är med, men det är skönt/roligt/trevligt att åka med laget iaf. Fick i uppdrag att göra en sån där god sallad till mig och Gabbe också så ska fixa det.

Imorgon är det prov i psykiatrin och egentligen borde jag inte sitta här och skriva utan läsa på om provet. Grejen är ju att ingen vet vad man ska läsa på om. Alla läser lite olika saker, ingen vet hur provet kommer att se ut eller något. Så tänkte läsa igenom dom arbeten jag vi har gjort bara och ah sen får man väll se hur det går... Tycker inte att det kan komma något man inte gått igenom på ett prov liksom, men man vet ju aldrig. Känner mig inte så taggad....


Kommentarer
Postat av: Edholm

Haha, nae det orkar jag inte. Spelutbudet är inte ens i närheten lika nostalgiskt till PSP. Lirar på våra gamla Game Boys, blir att köpa av dom från Erik ^^. Lirade lite Pokémon igår kväll och det var helt amazing xD

2010-12-10 @ 08:20:00
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0