Då var det över

Idag var sista dagen på praktiken och i skrivande stund så är denavklarad, gick super bra och är väldigt nöjd. Fick väldigt bra omdöme när det var dags för läraren att komma för sista snacket. Så allt gick super bra, kan inte bli bättre. Fick lämna alla uppgifter så att man kan komma tillbaka och vara vikarie vilket känns mycket skönt att man kan få chansen till. Kändes både kul och tråkigt att behöva säga hej då, men nu får man ju komma tillbaka som vikarie istället så det är ju bättre ;)
Ska väll "fira" lite med något gott ikväll och en film eller så, imorgon får man ju sova ut! Och det behövs verkligen nu när man jobbat 6 pass på rad och sovit som en kratta. Så det kommer bli skööönt att vara utvilad.
På fredag drar det igång igen då det är prov i psykiatri och måste ju plugga lite, men det är fortfarande ingen som vet vad man ska plugga på så det kommer ju bli lite roligt. Får läsa igenom allt vi gjort imorgon å sen får det gå som det går.

Sitter nu och väntar på att orka ta mig upp ur soffan och börja med mat, kyckling och couscous får de bli, var ett tag sen. Sedan får jag se om jag orkar ta mig till ICA för de där goda, men det ska nog kanske gå :P


Lägenhetsupdate: Vi hade sökt på 2st via bostaden ena kom vi inte in i kön på och den andra är vi på plats 4 i kön. Får svar till veckan hur det kommer bli.

Kommentarer
Postat av: Timoliwia

I like your website. Good job.

2010-12-13 @ 21:35:19
URL: http://timoliwia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0