Frågor

När är det dags att ta tag i saker på riktigt?
När är det dags att äntligen växa upp?
När ska man sluta med dessa dumheter och starta ett riktigt liv?
Min fråga är när och jag undrar hur tiden valt att göra.

I mitt huvud vill jag, men något måste vara fel,
när något i mig vill men ändå inte,
varför ska man spela någon man inte är?
Bara för att det går eller bara för att man kan?
Jag vet hur bra jag är så varför inte visa det på riktigt?

Är jag en sådan person jag hatar, en sån där som älskar bekräftelse?
Faller jag för bekräftelsen som jag avskyr när andra gör,
jag vill inte vara som jag är, något måste vara fel,
ska man söka hjälp eller låta det passera?
Är det kanske en fas i mitt liv?
Kan inte fasen börja ta slut, för jag vill känna det som andra känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0