Heeelt sjukt!

Idag var det dags för sista passet för detta år! Har ju jobbat och stått i 13/14 dagar, så nu är man riktigt jäkla slut!
Skulle kliva upp vid 6:20 imorse men var så skönt att ligga kvar så låg och låg och låg. Sen blev ju klockan 6:50 och jag börjar 7... Snabba sig som fan och hinna med skjutsen och sedan vare dags för ett långt pass.
Gick bra fram till 12 och vädret var helt okej, åkte ner med Amanda på stan och kollade in rean hittade lite parfy, som jag köpte men annars fyndade jag inget alls.



Vi käkade lite och gick runt och så började det snöa en massa.
När jag kom tillbaka ut till jobbet vid 16 tiden så var det massor med snö och jag hade uteturen = åka på små vägar.
Kan säga att man såg inte ens var man åkte, man kunde inte se vägen. Man fick nästan lov att chansa var man skulle åka. Och helljusen hjälpte ju föga, man såg absolut NOLL när man slog på dom. Så det var lite spännande att jobba denna kväll, men vi hade sjukt roligt iaf! haha.
Vi fastnade inte iaf vilket var tur för jag ville inte ut å knuffa, mina skor är riktigt jäkla blöta och sockarna så. Vi kom såklart efter i schemat eftersom det var så mycket snö överallt och det blev lite övertid = lite mer pengar ;) så det var ju både bra och mindre bra att det blev övertid.
Får se hur bussen upp till Umeå går imorgon då jag tänkte åka upp, jag undrar hur mycket snö det kommer vara, om jag kommer att komma ut genom dörren. Måste ta fram brädan och lite saker också som jag ska ta med mig upp, vet inte ens om det kommer att gå att åka =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0