Ibland

Ibland kan jag känna att jag helt saknar sympati och empati,
att jag är jävligt dum och självisk,
att jag inte tänker på hur andra känner utan mer på mig själv,
att om jag vill göra något så blir de gjort även om det inte först är tänkt,
att jag på något sätt måste vara lite konstig i mitt lilla huvud.
Är det fel att tända på känslan?
Tänder jag på känslan?
Vad är en känsla?

Ibland är det synd att man är bra på något som folk upskattar,
det kan sluta i tragedi,
men det kan även sluta i oändlig lycka,
jag vill känna lycka och kärlek och jag vill kunna berätta allt,
allt som jag vill säga men det skulle inte någon klara,
så det är något som hindrar mig för jag vill inte såra,

Ibland kan det enda rätta vara att såra,
ibland känner jag mig äcklig, smutsig och falsk.
Ibland känner jag mig som en ond och jävligt elak människa,
det är inte dig det är fel på det är mig,
men jag är ändå så förbannat bra på det jag gör!!
Så varför sluta!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-12-26 @ 03:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0