Inget fan av iTunes

Fan vad jag hatar iTunes asså jag kollade som sagt på film och under filmen fick jag ett samtal från John i laget som frågande ang iTunes och iPhone, han fick inte upp sina program i iTunes när han koppla in telefonen, men jag brukar få upp dom automatiskt så skulle jag testa men då funka de inte ens att koppla in telefonen. Fick bara nån varning som sa nåt i stil med att telefonen och iTunes inte ville funka tillsammans. Men efter att ha kopplat ut å in telefonen några ggr så blev dom kompisar. Eftersom jag har formaterat om datorn så har ju all musik och allt försvunnit från biblioteket. Så jag börjar med att lägga in all musik i bibblan och sedan börjar jag göra en playlist med dom
lite bättre låtarna. När det är klart efter ett tag så ska jag börja rensa lite bland låtarna. Hade runt 7000 låtar i bibblan och syncar man så kommer ju alla in i telefonen å de vill ja inte. Så jag satt å tog bort låtar tills jag hade ungefär 3100 stycken. Och det tog sin lilla tid kan ja lova, efter det så tänkte jag fixa den nya updaten så tryckte på att den skulle uppdatera. Då säger iTunes "du ansluter från en annan dator, vill du radera allt och synca?"... öööh, what? Ne jag vill inte radera något vafan är detta.

Så jag väljer manuellt att synca var sak för sig, så börjar med musiken så då syncar den om helt så all musik på telefonen försvinner å ersätts av den nya jag fixade. Efter det fixar jag bilderna och syncar det, men när jag kommer till programmen så blir jag osäker för när jag väljer att den ska synca så står det först att den ska ta bort allt. Och om allt försvinner måste man betala för sakerna igen då om man ska ha dom på telefonen? Så vågade inte riktigt satt å vela lite sen blev jag less på att iTunes är så jävla dåligt så jag tryckte på knappen ändå. Och det löste sig, det stod att den skulle radera men jag vet inte va den höll på med alla program kom iaf in på iTunes ändå som dom ska göra och sedan syncades telefonen och allt blev rätt. Nu håller jag på att ladda ner senaste uppdateringen, men den tar tid så blir nog att sova har ju ändå varit uppe i 24 timmar om ungefär 2.20 timar så :P men jag har ju SOVMORGON nu också så de är ju fett skönt. Satt med iTunes i typ 2 timmar för att meka med musiken, hua asså... Måste ju finnas något sätt som gör att allt sparas även om man formaterar om datorn?

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0