Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb

Vill hinna skriva något men jag har egentligen inte tid! Är grymt trött då jag jobbat först på Posten från 6-15 och sedan på hemtjänsten från 15:30-21:30. Höll på att somna flera gånger när vi satt i bilen och åkte mellan vårdtagare. Så borde ju egentligen sova då jag ska upp tidigt imorgon och jobba igen. Fick även extrapass på Posten imorgon så först ska jag jobba hemtjänsten och efter det när jag är klar 12 så ska jag direkt till Posten och jobba vidare där.
Jobb jobb jobb jobb jobb, kommer förhoppningsvis se bra ut i januari när lönen kommer.

Det blir lite kort inlägg nu bara för jag orkar inte. Känner att jag somnar vilken sekund som helst så jag får ta och skriva lite mer imorgon istället när jag kommer hem från jobben för då har jag lite mer tid. Jag som ville spela Assassins Creed, aja får ta och spela imorgon istället kanske.

SOV GOTT!! NU DRAR JAG! NATTTTTII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0