Kimbo SLAJZZZ

Vad har skett i helgen? Jo det har fan bara varit praktik från 7-16. Dock igår fick jag gå hem vid 15 och idag fick jag ta mig hem redan vid 13. Så det kan man inte klaga på, dock sker fan inte mycket på förmiddagen på praktiken, halvsover ju typ eftersom det är så jäkla lugnt alla patienter sover. Men det är ju bara på helgerna, på veckorna är de full rulle. Blev en vilodag från gymmet idag eftersom jag fick gå hem tidigt så det blir att köra imorgon istället, nu har jag jobbat 3 dar och har 3 dar kvar innan praktiken är slut, mycket tråkigt faktiskt. Men det är ju bra på ett sätt för då kan man ju komma tillbaka som vikarie istället och tjäna lite pengar på det man gör vilket är mycket bättre :)

Igår var det annars bara lugnt när man kom hem, somnade inte i soffan! Men var bra nära några ggr, och innan jag la mig så sved de på bra i ögonen så var skööönt att få somna. Kollade lite serier och sen film, blev att se Locked Down med före detta Holmsundsliraren Vinnie Jones i en av rollerna. Trodde filmen skulle vara ganska bra eftersom han var med, var någon typ av prison/MMA/action film. Och skådespelarna var inte speciellt bra faktiskt, var ganska mycket naket men det är ju självklart i en sån här film, även några kända MMA fighters var med, Kimbo, Evans, Kongo, Griffin och säkert någon till. Men filmen i sig var inte så speciellt bra..

Fixade hem några fler filmer som jag hoppas är bättre så blir att steka nån burgare nu och slå igång en film! Vad det blir återstår att se. Men ikväll blir det också lugnt eftersom man ska upp imorgon och till praktiken igen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0