Lägenhet, let there be us.

Idag var det praktik igen 10-16 gick bara fint, var treligt. Sedan åkte jag ner på stan och gick in på Moyo för att kolla på skidbyxor men dom jag ville ha fanns inte så ska återvända dit på onsdag och se om dom ska få in fler. Gick istället ner på Hemköp och handlade lite käk sen blev det hem och äta och kollade lite på film men såklart så slumrade man till i soffan, sen vaknade jag till och såg att det snart var träning så det var bara skynda sig å packa och åka ner å träna. Gick bra, bra, nu är jag hemma.

Pratar med Stefan i telefon eftersom han skulle på visning på lägenheten vi kanske ska flytta till. Det såg mycket bra ut i lägenheten säger han och efter lite övervägande så har vi valt att tacka JA till den. Vi (Stefan) var den första som kollat på lägenheten och tydligen så har den legat ute 3 gånger tidigare (synd att vi inte sett den då, doh!) och så fick vi veta att som hade plats 4 i kö när dom fick lägenheten. Så hoppet finns ju för oss, vi har plats 3 i kön och vi får hoppas dom 2 som är före inte tackar ja, fingers crossed. Vi får besked den 8/12 så nu är de bara sitta och vänta. Varför kan inte tiden gå fortare för!?
Här är iaf en bild på planlösningen till lägenheten. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Edholm

Vart ligger lägenheten?

2010-12-06 @ 23:46:35
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0