Man borde inte, men man gör de...

Borde inte sitta här just nu men man kommer ju fan på allt man ska göra innan man ska sova, för ett tag sen var jag sjukt trött. Nu är jag väll övertrött så jag är nästan pigg igen, kom på att jag måste fixa mat till imorgon så ställde mig precis och fixade lite tonfisk- pastasallad och efter det blev det att diska för var en hel del disk. Sedan blev det att renbädda sängen också och eftersom jag gjorde det så kan det ju vara bra att duscha innan också så man är helt fräsh när man lägger sig. Risken är ju att man blir piggare av en dusch, får duscha VARMT så man blir mör å seg. Första dagen på jobbet gick bra men fan asså! Jag vill verkligen ha ett jobb där man jobbar nätter eller börjar senare på dagen. Vill kunna sova ut inte för att jag är seg på morgonen, behöver 1 timme för att fika och sedan gå till posten som tar typ 20min i rakst tempo. Utan grejen är att jag inte kan ta mig i säng på kvällen! Jag säger att jag ska lägga mig tidigt, skulle sova vid 21 idag, men det sket sig ganska snabbt då man kmr på saker som är viktigare och roligare saker man vill hinna göra när man ändå är ledig liksom. Typ lira lite xbox å umgås med folk!
Höll nästan på att somna när vi satt inne och kodade breven idag också kände att det var näääära! Så måste fan sova i tid egentligen speciellt nu när jag kommer jobba så mycket så behöver jag bra med sömn!

Det är även roligare på posten på nätterna, folk är mer avslappnade och mer liksom "busiga" eller va man ska kalla det. Är som mer avslappnat helt enkelt, bättre radio och alla är övertrötta så man skrattar som fan å har sjukt kul å det går relativt snabbt. Idag växlade jag mellan manuellsortering och koda dom 2 tråkigaste sakerna så sjukt less! Mer strikt på dagarna känns det som också, men kan ju va bra att ha jobbat dag å testat på det också. Fick iaf ansvara för passerkort så nu kan man röra sig lite fritt också :P hehe.

Vet inte vad mer man ska skriva, inget behövs väll. Så jag säger godnatt och sov gott så hörs vi en annan dag! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0