Massvist med tack till Emma!

Har precis jobbat mitt monsterpass och nu sitter jag här och ÄNTLIGEN får jag lite julfirande med mig själv. Äter av den goda maten som Emma kom med igår, smakar sjukt gott! Tack så mycket för att du tar hand om mig när min mamma inte kan det. Emma kom igår med 2st IKEA kassar med mat som hon och hennes mor hade fixat åt mig. Dom tyckte att man inte kan sitta på jul utan någon julmat så, ah, vet inte va man ska säga TACK så mycket. Det värmer att någon bryr sig som du/ni. Allt jag ville ha var lite julskinka men du kom med 2 jävla kassar, haha helt sjukt. Jag skulle inte svarat "överraska mig" när du frågade om jag ville ha något mer. Det jag fick var ju helt sagoligt, massor med godsaker.. Tack tack tack, stort tack! Du är fan bäst du, tur jag han en vän som dig!

Nu ska jag käka lite och öppna några klappar innan jag går och lägger mig för att orka jobba imorgon.
Så vill passa på att tacka för klapparna redan nu, och tack till gåtan för den väl genomtänkta klappen jag öppnade imorse ;) Nu kanske jag kommer att förstå dig lite bättre, tack snygging! :D

Vet inte vad mer jag ska säga/skriva men kan ju säga att en bild brukar säga mer än 1000 ord så här kommer bilden av det som Emma kom med igår, jag tappar orden för att ah, fan va snällt :D Tack igen!


Tack Emma Saltin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0