MINUS!!!!!

Imorse när jag vaknade var det såklart mörkt ute och kollade på mobilen hur "varmt" det var ute och till min förvåning var det "bara" -28... Fan va kul att jobba då liksom, ute och springa runt mellan folk. Jag hade massor med kläder på mig men frös ändå, kallt som fan. Tur man får glögg hos vissa personer, tackar. Men var en bra dag gick fin fint att jobba. Laddar inte så mycket för kommande 3 dagar då det är jobba som en tog 7-2130 heja.
När jag skulle åka hem var det också mörkt och fortfarande "bara" -24....... När jag och Robert stod och väntade på bussen så stod det en tjej där, och jag undrar hur mycket hon hade innanför den där skallen. Hon stod nämligen i kjol och strumpbyxor och INGET, INGET under. Det var KALLT ute och hon har fan noll plagg på benen.... Hur tänker man där!? Vill man dö i förtid eller?!?!? Helt sjukt, klä dig för fan kvinna! Höll iaf på att somna på bussen hem, så är sjukt trött just nu. Men Emma ska komma förbi med julmat till mig eftersom jag inte kommer få något annars, fan va hon är snäll det är tur att man har riktigt bra vänner ibland alltså som kan ta hand om en när inte mamma är här och kan göra god julmat :) Tack Emma du är en ängel! Tack.

Imorgon är det ju julafton också, men känns inte som det, känns som vilket dan som helst =/ är det för att man börjar bli äldre? När man var liten så vare ju super fun, men nu äre som inget speciellt. Kan ju jobba istället å tjäna pengar. Är ju lika bra om inte bättre... Men är ju såklart kul att träffa släkt och käka god mat och umgås men.
Jag har iaf tre (3) paket här hemma som jag faktiskt har varit duktig och inte öppnat för tidigt, som ska öppnas imorgon på självaste dagen! Lite spännande är det, speciellt det ena paketet som jag fick av en person jag absolut inte trodde jag skulle få av och det är ju omtänktsamt av denna personen. Tack ska du ha, gulligt av dig, men du hade ju verkligen inte behövt även om det bara är en "kul grej".



Nu ska jag ta och göra lite mat för imorgon, och jag funderar starkt på att sova över på jobbet när jag slutar imorgon. För jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig hem det lär ju inte gå några bussar precis. Men vi får se imorgon hur det blir med den saken... Yes, matlagning och filmtittning nu då! Tjohejhopptjahej
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0