My Love

Vaknade vid 8 tiden imorsen och kände mig utvilad, trodde jag skulle sova längre med tanke på att man klivit upp mellan 5 och 6 i 2 veckor men icket. Låg och tog det lugnt i sängen och bara hade de skönt. Sen var det dags för ett ryck, klev upp och klockan var väll närmare 10 och gjorde lite mat. Diskade lite och så skulle jag ju börja packa för bussen till Umeå går 13:30. Var även ner och hämtade upp min lilla älskling, my love, så ska se om jag ska slipa till henne lite när jag kommer upp annars kändes hon len och fin. Kanske vallar om jag ids, får se om det blir någe åka men det hoppas jag verkligen för nu är jag laddad! Åker fan även om det snöar å är kallt. Ett dilemma är ju dock att jag inte vet vilken jacka jag ska ta med, måste ju ta med snowboard jackan om jag ska åka men då kan jag inte ta med min snyggare jacka som jag vill ha som är varm... Så ah, kan inte packa ner en av dom för väskan är to small.
Men det löser sig, det gör det alltis.

Ska även träna lite innebandy ikväll när jag kommer upp och på onsdag kanske jag hinner vara med också, hoppas iaf. Skönt att träffa polarna igen och lira lite. Annars då, hmmm ne jag vet inte, har nyss duschat också gått ut med sopor och vädret här i Sundsvall känns bara fint, hoppas det är så i Umeå också.
Funderar på vad man ska göra på bussen då jag inte orkar ta med datorn för det blir för mycket att bära på, läsa en bok kanske, spela lite spel på telefonen... Ja något hittar man säkert på. Men men, ska ta och packa klart nu. Ses i Umeå! Och nästa år i Sundsvall!

GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0