Spender of doom

Idag var det dags för skola igen och vi börjar såklart med prov i psykiatri för att avsluta kursen. Hade ingen aning om vad som skulle komma och visste inte vad man skulle plugga på. Läste igenom arbetena en gång och sedan var det klart orkade som inte så man var ju inte så taggad på provet. När väl det var dags så gick det mycket bra, kändes bra och allt så. Man kan mer än man tror ;)
Efter det hade jag mentorsamtal där vi gick igenom allt å allt såg bra ut, MVG i etik fick jag och så ska jag få fler betyg senare då inte allt är klart ännu.

Drog ner på stan för att kolla på snowboardbrallor ville ju ha ett par gula Volcom men såklart skulle dom inte få in fler i min storlek så det var ju bittert. Svart ville jag ju inte ha då det kändes tråkigt, då fanns, rosa, ljusblå, grön och lila kvar att välja på. Vill ju ändå att byxorna ska matcha jackan lite å eftersom jackan är svart med lite grönt å vitt på så blev det gröna byxor också, såg fint ut. Så köpte dom för en slant som var sådär halvmycket. Gick sedan på Hemköp för att handla lite mat och sådant, tänkte göra god mat ikväll men ändå simpel ;D Efter det gick jag till Åhlens å skulle köpa en potatismosare eftersom jag inte har en sån sen köpte jag 2st ljus som fan va dyra men vafan! Får ju klagomål på att jag inte har ljus hemma så, there you go!
När jag hade mina kassar fulla med saker var det dags att ta sig hem, kallt som fan om händerna då jag inte hade vantar med mig och kände att det fan var drygt att gå. Så jag gick och tog en taxi hem istället, när man ändå håller på att spendera så kan man väll åka lyxigt också, är väll lika bra när man ändå håller på liksom :P

Nu är jag hemma och måste fixa lite lunch som jag inte käkat ännu :O sen måste jag börja städa upp lite här röja undan och sånt, diska lite å ah allt det där. Och efter det är det dags för matlagning igen ungefär och ikväll får jag se vad som bjuds på! Men ha en trevlig helg iaf!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0