Swosh

Jag börjar med att svara på lite saker.
Henrik: Jo du får fika å internet för 80kr men fikat består av en kaffe och en macka, stolarna du får sitta i är ju lite större också men vet inte. Det är inte värt att betala 80kr extra för iaf :p Ybuss är iaf billigare om man bokar. Festivaler är ju tanken att det ska bli till sommarn, vet inte riktigt ännu men P&L säkerligen sen har det pratats om Roskilde men blir kanske WayoutWest, System of a Down ska ju till Sverige så dom vill man ju se. Men vi får se hur det blir med allt sådant, men någon festival blir det garanterat.

---------------------------

Kom hem idag vid 16:30 fick veta att det var träning vid 17:45 så blev att koka lite makaroner och käka, samt packa upp lite saker och ser ju förjävligt ut här.... Men hade brottom så, sedan blev de träning och efter den var man riktigt hungrig. Åkte på ICA för att handla lite eftersom jag inte hade något alls hemma. Kom hem och gjorde 2st burgare och kollade på lite serier och vid 22:00 ungefär så satte jag igång xboxen och startade Darksiders eftersom jag måste klara ut det innan jag börjar med Assassins. Har iaf tagit mig till slutet i spelet nu, har en bit kvar men det tar sig. 14h played och är väll några timmar kvar iaf. Dock så har det varit relativt lätt fram tills nu, för nu äre massa olika labyrinter man ska lösa å klura ut så man kommer rätt. Och ibland blir man fan less å vill kasta dosan in i TVn... Men det är ju iofs bra när det är lite klurigt också. Just nu känns spelet som "Portal" eftersom man ska använda 2st portaler en gul och en blå (exakt som i spelet portal) för att ta sig till olika ställen så ska man gå igenom dom och hoppa å massa saker. Man har dött x antal gånger och varit nära bristning.
Men nu börjar klockan bli mycket och jag tänkte lägga mig, äntligen ska man få sova i en STOR säng! Fan va bra jag kommer att sova inatt alltså, oj oj oj!

Vill även hälsa till robban å säga att du får smuggla med lite KFC tillbaka sedan ;)


Hare bra PEACE!


Kommentarer
Postat av: Edholm

Ska du se System of A Down måste du till Metaltown då det är deras ända besök i Skandinavien. o.O

2010-12-02 @ 07:19:32
URL: http://syntw.blogg.se/
Postat av: Freeddde

Jo precis, men man kan ju åka på flera ställen ;)

2010-12-02 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0