This is the last call...

Nu var det några dagar sedan jag skrev nåt så detta blir väll ett längre inlägg så du är beredd på det.
Kom till Umeå och det har varit full rulle, trodde det skulle va lite vila iaf men det har blivit att gå upp tidigt hela tiden. Varit på middag hos farsan med släkt ätit gott och öppnat några klappar. Sedan drog jag till psson och lirade lite xbox och hade det trevligt.
Har ären varit och åkt bräda 2 gånger först med Stefan i Agnäs och sedan med Karpen i Bygdsiljum. Måste säga att Agnäs var bättre denna gång då dom i Bygdsiljum inte hade öppet allt och inte heller gjort klart alla backar, vilket verkar jävligt skumt, vi som ville hoppa lite i parken men men.
Ätit massor med god mat också, älg, lamm, lövbiff osv, mycket kött har de blivit men kött är ju gott så jag klagar inte... Kött fifan!
Var ner på stan en sväng och kollade om det fanns något speciellt men njea.. Hittade en skjorta som jag letat efter, hittade den i Sundsvall men den var för liten (medium), för kort i ärmarna. Sen testade jag massor med liknande men ingen som jag föll för. Så gick runt på ALLA affärer i Umeå på jakt efter denna skjorta som är rutig, röd och svart.. Ingen hade något, tillsist så hittade jag den och då var det exakt samma märke (WeSC) och samma storlek som jag hade prövar i Sundsvall, men på något konstigt sätt så var inte denna skjorta för kort i ärmarna utan den satt bra på hela kroppen, och det var ju lite märkligt men man ska inte klaga. Nu har jag ju den iaf, yay :D
Har även varit och tränat lite innebandy med sandåkernkamraterna, synd att vi inte var så mycket folk men det var roligt ändå :) och lite synd att jag inte kunde vara med på onsdagen också.
Igår var jag hos Stefan spelade lite tvspel och värmde upp lite inför denna dagen, nyårs dagen, som jag tycker är lite överskattad... Är ju som en vanlig helg, men men... Det är väll kul ändå.
Trevligt folk och god mat, lite laddad är man. Men känner mig trött och sliten efter mycket åka och mycket att stå i hela tiden.
Idag blire lugnt fram tills det är dags, hade varit skönt med en bastu (fast dåblir man väll super trött) eller med en lååååång varm duusch, ta upp en stol å sätta sig i duschen.
Men trevligt har jag, kul att träffa folk och snacka lite, dom man inte sett på väääldigt länge.
Öhm, vad mer har hänt då.... Sover i mitt gamla rum i min gamla säng, saknar den... Den är så stor och skön! Perfekt hårhet, den som jag har nu är liiite mjuk. På något sätt ska jag starta "Mission: Get-My-Old-Big-Bed-Back" återstår att se hur det går, I pay good money ;) Hade varit skönt att ha den om man ska flytta sen.
Fick ett till pass att jobba nästa vecka så nu jobbar jag måndag till fredag varav 1em/kväll, 2dagar, 2kvällar. Så det är ju kanon att man får jobba lite, skulle vara super om det höll i sig så :)

Ne nu står det still i huvudet vet inte vad mer jag ska kunna skriva... Men jag vill önska er ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR och en god fortsättning. Detta blir årets sista inlägg, men ni får hare så bra.. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0