USK! Done! Utbildad!

Då var sista dagen av skolan/utbildningen gjord då, nu är man klar, nu är man undersköterska! :) weo.
Fick veta att jag fick MVG i både Etik och Livsfrågor samt Psykiatri. Mest nöjd med psykiatrin då EoL mest bara var svammel kändes det som. Men givet vis mycket nöjd, riktigt nöjd med hela kursen och allt jag presterat, över förväntningarna :). Slutbetygen sätts dock den 17e och skickas sedan hem så då får jag se vad jag fått i alla kurser. Sedan blire å skicka in allt till lönekontoret så man får lite bättre lön.

Imorgon är det jobb först posten 6-15 sen hemtjänsten 15:30-21:30 inte allt för taggad asså, kommer vara sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: mor

Det känns jättekul att det går så fint för dig Du är grym sköt nu om dig puss

2010-12-17 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0