Vilda drömmar....

Tidigt imorse vaknade jag, 04:40, låg och drog mig lite i sängen men kände att det sved lite på utsidan av låret men orkade inte bry mig så mycket var ju nyvaken och trött... Sedan klev jag upp sved fortfarande lite kollade men kunde som inte se nåt speciellt lite röd bara så smorde på lite hudkärm och klädde mig sedan off to work. Jobbet gick prima men kände att det sved lite på utsidan ibland ändå men orkade verkligen inte bry mig speciellt mycket. När jag kom hem så skulle jag byta om lite så jag kunde trotsa kylan och gå till träningen så passade på att kolla vad fan det var, och det jag skådar är typ rivsår vette fan hur jag fått dom.. Hade dom inte när jag la mig iaf, så jag måste ha drömt något väldigt speciellt. Eller så är det kanske någon som hemsöker mig :o...... Men kan ju ha varit någon vild dröm om någon speciell person ;) who knows...


Hos mig är det vilda drömmar eller spöken, you dare to join me? ;)

Gick till träningen och tränade, gick väll okej, var lite slö.. Ont i halsen och mycket slem så ah what to do?
Efter träningen blev det ICA och köpa lite denniskorv och en energidryck till imorgon så man orkar med, känns som det behövs. Så nu blire korva och bröd, sen lite loka till det :)
Ska kolla någon rulle också tänkte jag innan man måste sova :(, får väll hoppas på pickup imorgon om man har riktigt tur, personen i fråga brukar ju va en riktig pärla så får hålla tummar och tår.

Nu Off for some serious stuff!
Cya wouldnt wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0