Ybuss > Kustbussen

Sitter just nu på Ybussen och åker fram över vägen. Och måste säga att Ybuss är så mycket bättre än Kustbussen. Den största och absolut bästa skillnaden är ju att på Ybuss har man tillgång till internet och eluttag på vilken plats du än sitter på. Kustbussen vet jag inte säkert om man har internet iaf inte om man har vanliga platserna och eluttag finns inte heller på vanliga platserna, men om man betalar en slant extra så får man "vip" platser och då finns bland annat el. Vilket är pissigt att man ska behöva betala extra för! Och va den anledningen så väljer jag Ybuss! Sen går ju faktiskt Ybuss lite snabbare att åka också vilket även det är bra.

Jag känner mig riktigt taggad på snowboard iaf måste plocka fram den, skulle behöva valla den också faktiskt. Sedan köpa nya täckbyxor också. Och ikväll blire innebandyträning också, tagg tagg.
Ska ta fram mina ölkorvar nu och slå på en film så att denna resa går lite snabbare.
Men ha de så bra, Tjohej


Kommentarer
Postat av: Edholm

Alltså. Norrlandskusten får du internet och fika och skit för 80kr extra (inte värt). Men pris skillnaderna vet jag inget om. Däremot så har jag hört rykten om att dom ska lägga ner Norrlandskusten i samband med Botniabanan, men återigen bara rykten.



Själv ska man kanske åka bräda på lördag, känner mig galet taggad! :D



Festival i sommar?

2010-12-01 @ 14:48:01
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0