Zombie life!

Har börjat spela Assassins Creed: Brotherhood nu så det blir lite tunt här med lnlägg. Började igår lirade från typ 19-03 och idag har jag lirat från typ 15-23. Det är jävligt kul och en hel del att göra om man jämnför med tidigare spelen. Kul det där med att man kan ha egna assassins som man tränar och skickar iväg på uppdrag :) Funney.

Imorgon är första passet på Posten och nu börjar ett jävla slit fram till den 26e fy fan, bara bita ihop och köra på. Jag kommer vara helt förstörd känner jag, kommer va som en zombie. Måste gå och sova nu känner jag om jag ska upp 05:00. Det var inte så jäkla bra att vakna 13 idag när man egentligen borde lägga sig betydligt tidigare än detta. Och duscha måste jag ju också hinna med, suck asså!

Tryckte en pizza tidigare och kollade på film blev The Sorcerer's Apprentice med Nicolas Gage, en Disney film och på IMDB har den skrapat ihop 6.3/10 vilket är medel och förväntas väll inte mycket mer heller.
Den var relativt häftig, några skapliga effekter och välgjord tycker jag den var. Det är ju mer av en typ film för 10-14 åringar kanske, men då känner jag ju mig som en sån också så då äre ju lugnt ;) Men tyvärr var filmen inget för mig men den var ändå helt okej. Hade man varit yngre så hade man säkert uppskattat den mer. Men alltid kul med lite magi och trolleri, dock är det ju lite konstigt att dom är i New York, the city where people never sleeps, och ändå är det helt dött på gatorna hela tiden. Är sällan man ser massor med folk liksom. Men helt klart okej film!

Fersar: 6/10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0