Zombielike...

Gick och la mig vid 23 igår och vaknade vid 7 av att klockan ringde, men var så jävla skönt att ligga kvar i sängen så låg kvar där till 15över innan jag tog mig upp och då blev det lite stressigt. Var inte alls sugen på frukost så visste inte va jag skulle göra riktigt blev att käka lite sallad till frukost och sedan snabba sig som fan till bussen så kom lite sent till jobbet men det var lugnt vi hade inte börjat vandra ut än. Dagen var ganska tung och småjobbig då jag kände mig helt slut och trött. Vädret gjorde ju saken inte bättre, satan va de blåser och snöar. Tur att det inte är så varmt, det var +2 där ett tag. Slutade klockan 12 och då var det en i peronalen som hade gjort smörgåstårta och bjöd på så stannade kvar lite och käkade av den, fan va gott det är alltså!

Sedan ut i stormen och vänta på bussen och åka hem, blev ner till stan å handla lite och sedan gå hem och fan va de blåste. HUA!
Nu har jag jobbat från måndag till fredag och fler dagar ska det bli, jobbar ju lördag och söndag också. Så en kort dag som denna var väldigt bra, blev inte åka till posten och jobba 2 timmar kändes allt för ovärt speciellt med detta väder. Så skippade det och blir posten imorgon och söndag istället. Sedan är jag HELT ledig på måndag! WHAAAAT det kunde jag inte tro alltså men det är jag fan. Det går bara bra på posten också, har fått mycket ansvar vilket känns mycket kul :) och idag pratade jag även med chefen på hemtjänsten så jag ska få inskolning på en annan grupp också. Så ska jobba 3/1, 4/1, 5/1, 7/1 vilket känns bra bra. Sedan ska jag höra av mig till ännu en grupp om inskolning och då har jag ju 3 eller om det är 4 grupper att gå extra på vilket borde betyda att jag får jobba lite.

Men nu ska jag göra det jag sett fram emot hela jävla dagen och det är att spela Assassins Creed som är så förbannat kul! 3e spelet är helt klart det bästa, sjukt roligt! Så nu ska jag spela ända fram till jag ska sova! Sen upp 5 imorgon och jobba..

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0