6 Mars sista hemmamatchen för säsongen!

Kan fortfarande inte fatta hur Sverige kunde förlora mot Slovakien. Det känns bara helt tomt. Känns som dom har någon match kvar att spela. Sjukt äre, bitterheten. Sov bara 3h den natten sen var det skola. Och har varit sjukt trött på skolan både igår och idag. Inte alls bra, när jag kom hem idag vid 15 tiden så somnade jag och sov till 1930. Riktigt skönt, funderar på att göra lite kladdkaka, det skulle vara gott :)

Började ny kurs idag Sjukvård, och uppgifterna verkar vara jobbiga. Mycket att skriva äre, sen måste jag göra klart den förra uppgiften vi fick. Och så har vi ju hemprovet i Psykologi som måste göras. Måste försöka hitta en bok bara, och det är ju inte det lättaste.

Imorgon är det match i Uppsala bussen går från sporthallen 0600, så blir ju att sova på den. Vi ska åka ner till Gävle och äta hotellfrukost där nere. Det kommer bli smaskens! Så det ser jag fram emot. Träningarna i veckan har gått sådär. Har tyckt att det varit riktigt jobbigt bara, sen har ju ljumsken spökat en hel del. Blir ba så less...

Nu ska jag ta och diska, sen baka och sedan kolla någon film.


Övrig notis: Lördag 6 Mars klockan 15:00 är det sista hemmamatchen för säsongen. Då kommer det vara GRATIS inträde och det planeras tifo + annan underhålling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0