Fy fabian va trött!

Idag var det skola hela dagen, första halvan av dagen var bara sitta och lyssna på läraren som pratade om provtagningar och så vidare. Sedan blev det lunch och efter den så var det dags att gå upp till metodrummet för att ta blodprover. Det var riktigt kul, rick som på räls! Så nu kan man ju det ;)
Har även pratat med lite folk ang sommarjobb har sökt på 2 ställen än så länge, funderar på att söka på ett till...

Ska på träff på hemtjänsten i bergsåker 1a mars för att prata lite om eventuellt sommarjobb. Sen har jag sökt det uppe på sjukhuset psyk som jag hade förra sommaren. Och funderar på att söka där jag hade praktiken hemtjänsten centrum...

När jag kom hem från skolan så kollade jag lite på Lost innan jag somnade och vaknade vid 18.... Känner mig så jävla trött asså! Vill bara lägga mig ner och sova igen. Bokade även klipptid på måndag, håret börjar bli långt. Ska toppa och göra något mer men är inte så sugen på att korta ner det så mycket.... Får se vad de blir.




Nu ska jag iväg och träna sista innebandyträningen för veckan, så ni får hare bra!
TOODELEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0