Ryska kostymen på!

Idag har det varit skola hela dagen, vi snackade om döden. Det var ganska intressant samtalsämne.
Till lunch blev det renskav och ris som jag fixade ihop som blev riktigt lyckat! Smaskens.
Sen när jag kom hem så tog jag det lugnt kollade lite på Kenny vs Spenny, tog kontakt med Simon och föreslog gym vilket det blev lite senare, mage, armar. Sedan kom det lite folk hit, vi käkade Blå Kiosken mat och lirade lite NHL10 samt såg hockeyn. Och även lite på skidorna där Haaaag tog silver! KUNG!

Imorgon (läs: idag) blir det nog lugnt, ska på gymmet på dagen sen vet ja inte. Och på söndag bär det av till Uppsala och bortamatch.

Nu ska jag ta mig ut i kylan, och fy fan va kallt de ska va! Orkar inte detta! Bara på med den ryska kostymen och köra!
In i kylan! Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0