Biljett: Hultsfred, check!

Idag vare skola igen och fan va tråkigt det var, såg två filmer som var sega som fan. Handlade om... ja något. Han babbla om massa saker iaf. Var bara segt, man ville ba hem!

Veckorna bara flyger fram, går så jäkla snabbt. Känns som man inte hinner göra nåt. Sen sover jag nog för lite somnar i soffan efter skolan nästan varje gång. Men hinner väll med en del ändå.. Är typ skola, gym, innebandy hela tiden.

Inatt lirar ju Sverige sin första match i OS funderar på att köpa något och sitta å glo på den. Det skulle vara nåt. Men hade ju en plan om att sova tidigt, får se hur jag gör lite närmare :P

Köpte en ny mössa igår, sen skulle jag köpa en tshirt men då var det hål i den såklart. Och det var den sista dom hade, jävla typiskt. Gick in på den hemsidan där dom sålde den och hittade massa tshirts jag ville ha. Men då skickar dom såklart inte dom till europa. Så det är bara att glömma :(. Robin sa en sida jag kunde kika på och där hittade jag några, får se om man skaffar sig någon.

Något jag skaffat är iaf Hultsfredsbiljetten(!) så nu har man den, 1335kr, bara börja planera inför resan som kommer senare till sommarn. 7-8-9 juli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0