Dålig update sorry!

Ja det har varit lite dåligt!
Men får väll ändra lite på det... Vad har hänt då...

Jadu veckan har bestått av pluggande eftersom att jag har ett stort arbete som ska in imorgon.
Är nästan klar, har bara lite kvar som jag får skriva efter träningen ikväll....

Idag började även en ny kurs, det var psykologi som började.. Kommer nog att bli roligt.
Igår jobbade jag för första gången på väldigt länge! Det var kul, blir lite mer klirr i kassan.. Dom frågade om jag kunde jobba idag också men det gick ju inte pga skolan :(

Sedan frågade jag ang sommaren och så, och det visste dom inte pga uppsägningar och sånt, men dom skulle höra av sig närmare.. Så får väll hoppas på de bästa.

Har väll blivit en del film som vanligt också, kom inte ihåg riktigt vad jag sett :P Sen började ju alla serier igen också! Riktigt bra de, så nu har man lite å kolla på.

Var hockey med posten i tisdags och det gick bra, synd att vi var lite folk bara :S
Luleå tröjan jag beställde hade också kommit!



Det blev en gammal klassisk spelare som fick pryda ryggen! Ingen mindre än Homer själv ;)
Som du ser så är det deras Svarta hemma tröja! Som är riktigt läcker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0