Frodo Baggins med Y!

Imorse vid 07:00 gick bussen för match nere i STHLM mot Tullinge. Försökte sova ner men gick sådär, går ju inte sova i buss, man kan inte ligga/sitta som man vill. Jävla piss! Men kunde iaf sova lite så resan ner gick ganska snabbt. En tabbe var ju att jag glömde hörlurarna, hade jag haft dom hade man lättare kunnat somna! Men men, man lär sig av sina misstag.

Vi var lite försenade så uppvärmingen blev inte helt som planerad den var lite små slö. Matchen slutade 4-3 till Tullinge men vi var värda att vinna. Vi hade dom vassaste chanserna och spelet. Men fick inte riktigt dit bollarna. Sen drog vi på oss onödiga utvisningar, men vårat Boxplay var helt felfritt dock onödigt att behöva lite BP när man ska framåt och göra mål! Golvet var inte speciellt bra, bollen studsade mest hela tiden, svårt att lägga bra passningar.
Jag fick iaf göra mitt första div1 mål, det var på tiden och kändes riktigt skönt då det var 1-1 målet. Men vad spelade det för roll när vi ändå förlorade!

Hem så gick det riktigt segt och man va riktigt less. Kollade lite film sen blev det Busringningar, som spelades upp i högtalarna i bussen. Fan va kul de va! Hahaha. "Hej det här är Frodo Baggins med Y..... Ringer från Aftonbladet."
Det var tänkt med utgång när jag kom hem men så blir det inte, har inget att förtära och det är snorkallt ute! Så jag slänger in handduken och stannar inne! Har diskat lite och nu ska jag nog se Fringe eller Jersey Shore och bara dega!


Tjaooo

Kommentarer
Postat av: Peter

Första målet....kannon ;)

2010-02-02 @ 09:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0