Hahaha, vilken jävla film..

Filmkväll, inte så lyckad då vi hyrde 2 filmer som va sjukt dåliga. Vi ville ha en skräck kväll, med lite hemska filmer.
Vi hittade 2 filmer som såg okej ut, framsidan såg hemsk ut så då tänkte vi att fan det kan ju va nåt. På baksidan av den ena filmen stod det bland annat att det skulle vara morbida sexlekar men var det några sånna... NEJ

Den första filmen hette Diary of a Cannibal... behöver jag säga mer än 1,4/10 på imdb... Asså det är den absolut sämsta filmen jag sett. Såg ju fan ut som en John Bauer film. Dom hade inte ens råd med riktigt blod, såg ju ut som jävla karamellfärg! Den åker rakt upp på 1a platsen av dom ABSOLUT SÄMSTA FILMERA jag sett. SOLKLAR 1a! Grattis... Man borde fan inte ens få produsera sång skit, och ännu mindre lura på folk att hyra! Den var även på hyllan över NYHETER! HUR FAN ÄR DE MÖJLIGT!! ÅÅÅÅH, asså vad jag en skriver så finns det inte ord för hur dålig den var... KAN verkligen inte beskriva hur dålig den var....

Sen nästa film, GAG 3,3/10..... Den va ju iaf bättre än den första, men herregud. Hur kan man få göra sång här skit. Det är en gåta! Ska fan aldrig mer hyra en skräckfilm för allt är ju bara skit!!
SNÄLLA säg till när ni hittar en "BRA" iaf en skräckfilm man kan bli rädd av, som man KAN se! SNÄLLA!

Nu är det färdig gnällt! Ska fan se HITMAN innan jag går å sover för då vet man iaf att man får en bra film! Eller Fearless så man vet vad man får! NÅGOT BRA!!!
Sen är det bara att tagga inför match! 15:00 @ sporthallen mot Ersboda, får se om man spelar nåt.. Lirade back på dom sista träningarna så kanske kanske...

Haree hareee

Kommentarer
Postat av: Rayanlene

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 11:21:45
URL: http://rayanlene.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0