Min LOVE!

Söndag.... Vad säger man, satt ju uppe för att invänta hockeyn. Allt gick ju bara åt h-vete.
Sveriges backar herregud vilken katastrof! Speciellt Rundblad som var så oerhört dålig. Varför blev han inte bänkad!? Helt sjukt.... Sen dommarna, solklar straff, solklar tripping vid båset.... Inte lätt asså....

Måndag... Blev lugnt, kollade film å så. Sen var det träning, gick helt okej... Nästa träning är torsdag, fredag sedan match söndag!

Tisdag... Ja idag skulle jag ner på stan, blev senare än planerat... Nordea var såklart inte öppet (OVANLIGT!!), så jag handlade 2par varma sockar! Som man kan ha när man åker snowboard. Sen en sån där Buff eller va de nu heter som man har runt halsen och kan ha över ansiket. Handlade även lite mat och TORKATRENKÖTT! ;) mmmmm GÖTT.
Skulle åka pulka med Hampus och Ida, det var en bra ide med ett stort bakslag.... Vi hade ju ingen pulka, bra planerat! :D

Ikväll blir det...... Något, sitter å väntar på att Hampus ska ringa så ska vi väll göra nåt... Måste göra mat också får se vad de blir :)


Här är min LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0