Riktigt skönt!

Igår blev de åka ner till Sandviken för att spela match mot Alba. Dom sista minuterna av matchen var riktigt pirriga måste sägas. Äntligen fick vi vända våran dystra trend och vinna. 6-4 slutade matchen och då hade vi legat under med 3-1.. Så det var en riktigt skön seger! Nu hoppas vi att detta står sig, bara fortsätta att trumma på!

Idag var det ju skit bra väder! Jag och Björn hade tänkt dra och åka lite bräda.... MEN då är det ju klart att ingen backe vill ha öppet på dagen på måndagar... Men alla andra jävla dagar kan dom ha öppet tidigt! Va är det för fel på måndagar då? Jävla piss!

Måste till sport och funktion också, måste skaffa mig en ny linda till klubban, just nu glider man ju bara blir svårt att skjuta. Så får väll se om jag tar mig dit idag.
Till helgen är det hemma match mot Ersboda, en match som vi bara ska vinna!

Dags för lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0