Rubrik:

Jahapp, igår blev det lite festtillställning... Vi var väll en blandning av folk typ 10pers hade det trevligt... Gick ut och tog det lugnt. Var ba kul... Blev dock sent, somnade vid 5.
Sedan upp vid 8:30 och börja skicka ut alla eftersom jag skulle till Hassela och åka bräda med ida och victor.
Det var riktigt kul, snabbt i backen gick det! Blev lite isigt mot slutet. Helt slut i benen och ont i fötterna...
Mådde inte super duper heller med tanke på dagen innan. Men det gick ann, sov i bilen upp och på väg hem. Sen somna jag i soffan när jag kom hem också.

Nu sitter jag å käkar lite nudlar och dricker saft, ska väll se en film tänkte jag innan man ska sova.
The taking oc pelham 123, får se om det är något att se, är ju bra skådisar med iaf.
Imorgon blir det match nere i Sandviken bussen går 13:00 från sporthallen, och matchen är sent... 19:00 tror jag, så det är ju lite tråkigt. Och nu måste vi vända på steken och börja vinna! Dags nu.

Annars i veckan som kommer vet jag inte va som händer, skola och träningar.
Har haft lite strul med ljumsken under veckan också, men  just nu känns det bra. Får se när man börjar springa hur det känns. Men det ska nog gå bra.

Heeeejheeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0