Sjukaste stället jag varit på!

Det har varit mycket denna veckan, skola, hockey, innebandy, jobbat, party, varit med i en krock, sett sjukt grym lägenhet, har fixat Spotify Premium så nu slipper man all skit reklam! :P osv osv osv

Hade varit och spelat hockey med posten igår sen när vi skulle hem så råkade vi ut för en krock. Det var lite väl halt så vi kunde knappt bromsa så vi slog in i bilen framför. Tur var att ingen blev skadad förutom bilen som fick en riktig törn på fronten. Men vi klarade oss....

Har även varit i en lägenhet där det bor 7 tjejer sjukt stort ställe.... Toaletten var större än min lägenhet... Bubbelpool, Bastu, Biljardbord, BAR, Balkong, Stort kök osv ni kan förstå att det var riktigt stor iaf :P
Det betalade dom 15000 i hyra för, riktigt dyrt.. Så nära stan var det inte heller, men inte allt för långt.. Sen bo med 7st, då ska man fan va riktigt jävla bra polare. Skulle inte klara av att bo 7st i en lägenhet. Men dom höll ofta fester och efterfester och allt möjligt. Det var ju en riktigt häftig lägenhet men inget jag själv skulle vilja bo i. Sjukaste stället jag varit på äre iaf!

Har varit skola, med redovisningar och massa plugg.. Allt har bara gått bra, mer skola imorgon då det är prov.

Innebandy har det varit i vanlig ordning, har gått sådär på träningarna... Haft lite ont i ljumsken och har varit tung i huvudet...

Nu ska jag göra mat fläskfile och kroketter sedan blir det ta de lugnt fram till träningen :)
Tjaaarå

Kommentarer
Postat av: seven

du var i Sundsvalls mansion! ;D

2010-01-22 @ 00:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0