Snuskigt jävla kallt!

Idag har det inte hänt så mycket, skulle åka till hassela och åka men det blev inte av pga att det var så jäkla kallt. Istället kollade vi lite på Snowboard Alpint  och jag blev riktigt sugen. Så försökte leta upp var man kan testa på det. Slutade med att jag skickade ett mail till landslagstränaren.... Får se vad det blir av detta ;) Sverige har ju typ inte några tävlande så vafan, "säker" OS plats ;) Skulle va sjukt kul. Får se hur det blir med de.

Sedan var det sätta sig i en kall bil och ta sig hem käka lite middag och sedan kom Jens. Vi satt och kolla tv å snacka lite. Sedan drog vi på Bio för att se 2012....
Vad ska man säga om filmen, specialeffekterna slösade dom ju inte på! Dom tog fan med allt man kan tänka sig. Var nog inte många sekunder utan specialeffekter iaf.. Jag gillade inte storyn speciellt mycket... Jorden går under, hjälp vi måste fly, vi ska till nått skepp, effekter, effekter, effekter.. Njaa, trodde filmen skulle vara bättre. Den kändes ganska hypad. Jag ger den en 2/5 Fersar men då är en (1) av dom två (2) för effekterna... Denna film bör ses på bio med STOR duk och bra ljud för att den ska vara värd. Ska man ladda ner så bör man ta den absolut bästa kvalliten som finns och ha en bra tv :P

Nu ska jag kanske göra något att äta sedan sova. Imorgon blir det hockey på dan, sedan innebandy på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0