Städa städa städa!

Idag skulle vi ju plaska i vattnet men det blev instället pga en dubbelbokning. Så vi satt och snackade i omklädningsrummet 5min sen fick man åka eller sitta kvar å dricka kaffe. Jag valde det första och for å handlade.
När jag kom hem tittade jag på golvet och konsterade att det var dags att städa.

Sagt och gjort, fram med dammsugaren och köra runt, sedan fram med skurhinken och moppen och skura lite. Sen hoppa in i duschen för att efter det vika kläder. Ska väll ta och diska också samt göra mat.

Funderar på att se 3e och sista filmen i sagan om ringen serien så man har nåt att göra i 4 timmar iaf :P
Ska ju se Sverige - USA 03:00...

Dags att fixa mat! Köttbullar, mos, brunsås, lingonsylt! mmmmm

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad huslig du är då... du får gärna komma och städa hos mig också om du vill :P

2010-01-05 @ 11:36:10
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Joachimmarlen

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-11 @ 08:40:19
URL: http://joachimmarlen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0