Bra skor + bra musik = sant

Har precis klivit in genom dörren, 1 timme tog det ungefär. Slutade jobba och kollade när bussen gick, den gick vid 21:56 och klockan var 21:20... Kände att jag inte orkade sitta och vänta, så jag började traska dom ca 7km hem. Stannade till vid vissa hållplatser för att kolla när bussen skulle komma, och jag var ju hela tiden före bussen så jag fortsatte att gå. När jag var vid Helex (där jag skulle gå av) och låsa upp min cykel så såg jag hur bussen började närma sig bakom mig. Jag kom iaf före bussen så då vare ju värt att gå ändå, känner lite värk under fötterna nu men vafan. Benhinnorna känns iaf bra och det är ju huvudsaken. Med bra skor och fram för allt bra musik då kan man gå långt. Det är det nya ordspråket/mottot.

Kvälls promenaden är avklarad, imorgon går ju bussarna sämst då man ska jobba. Tur jag kan åka med en som ska jobba iaf, tack så mycket Elise! :)

Nu blire lite fika och sedan läsa lite sen sova! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0