Candyking!

Ja då har man kollat finalen med Amanda och det var ju inte Tyskland som spelade där utan Spanien som gjorde det dom behövde och vann. Tyckte ändå inte dom imponerade på samma sätt som tyskarna, men dom hade diciplin i laget och lyckades på det sättet.. Dom hade ju 3st målskyttar under hela VM och gjorde väll totalt 8mål eller nåt sånt :P. Var iaf riktit trött under matchen somna till lite då och då, men nu har jag blivit pigg igen.
Vi var och storhandlade lite också på ICA Nacksta, käkade fläskfilé och ungs"bakad" eller va man säger lök, potatis, morötter, och nån annan sån där orange potatis :P. Gott var det, kollat lite film också som var sådär American Virgin en komedi. Sen blev det käka lite morötter och dipp. Imorgon (idag) måste jag fan dra mig till gymmet känner jag, man har ju inte varit allt för aktiv och måste ju svettas ut all alkohol :)
Får se hur länge man sover först...

Har även blivit krönt till Karamellkungen under veckan som varit då vi haft diverse tävligar. Så den titeln bär jag med stolthet!


Kommentarer
Postat av: Edholm

Sjukt skönt klipp :)

2010-07-12 @ 01:24:13
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0