Dagen C

Vaknade ganska tidigt av att Amanda kom förbi, sen blev det att sitta i soffan och dega lite... Tänkte ta ett spinning pass vid 1130 men det blev inte av, istället drog jag ner på gymmet började med att cykla dit sedan 10min högt tempo på cykeln där. Sen köra lite axlar och bröst och hårt på magen för att sedan cykla 10min till i högt tempo. Tror fan aldrig jag svettats så mycket, det bara rann från hela kroppen. Tröjan var helt dränkt. Killen brevid mig måste tyckt jag var störd så som jag flåsa :p
Sedan cykla hem och fixa käk, fick dock super brottom och för att hinna med bussen till jobbet tog jag cykeln ner till hållplatsen men missade bussen med ungefär 20meter. Då blev det bara att fortsätta cykla till jobbet och det blev i ganska högt tempo för jag var ju sen. Och när jag kom fram och klev in så jävlar kom svetten, eftersvettningen ojoj. Man skulle ha haft med sig en handduk :D Jobbet gick bra flöt på, gick snabbt. Jobbar kväll imorgon också sen är jag ledig tills på måndag! Fan va skönt! När jag sluta så blev det på cykeln ännu en gång och cykla hem. Nu sitter jag här helt utmattad och svettig tänkte ta och käka pasta sallad och dricka lite Brämhults Apelsiner och Hallon. Inget mer cyklande nu iaf! :D

PS Det är lite mer än 6km att cykla till jobbet, så det gånger 2 sedan all annan cykling idag. Fan vad man har cyklat långt idag alltså!!

Nu blire film, och en kall öl skulle sitta så sjukt fint! Då alla sms jag fått från folk idag har handlat om kalla öl!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0