I väntan på annat...

Ny uppdatering från jobbet, sitter här och har varit klar med mina ärenden i 1 timme... Slutar 16... Och ingen äre som behöver hjälp med något, så sitter bara av tiden just nu. Har varit en slapp dag med endast 3 ärenden på eftermiddagen eftersom folk är på sjukhus osv. Så både i förrgår och idag har det varit riktigt slappt. Igår var jag ledig så då blev det lugnt, men ingen riktig sovmorgon då jag var uppe vid 7 för att tvätta kläder. Gick å la mig emellan tvättarna så sov runt 1½ timme extra. Men sen så börja dom ju måla om utanför mitt fönster, skrapa å greja. Så man vakna ju av det istället sen. Fan va segt! Fick höra att dom ska ta bort mitt fönster som är täckt redan, dom skulle väll typ mura igen eller va dom snacka om. Lika bra är väll det antar jag, ser ju ändå inget där :P
Blev lite film och så på kvällen, Amanda kika förbi, men var en hel lugn dag. Skulle på gymmet men det blev inte av. Snackade med sjukgymnasten (maria) ang träning och så olika övningar etc och hur det gick för mig.

Ska väll testa springa lite lätt i slutet av veckan och se om det funkar. Ska även på gymmet idag med Adam tänkte jag. Sen ikväll är det bio hörde jag rykten om. Inception blire med Leonardo DiCaprio, den verkar iaf bra. Hoppas den är det. Amanda hade vunnit 2 biobiljetter av jobbet så är väll lika bra å utnyttja dom :)
Pizza till lunch blev det också, så lika bra å dra till gymmet var ju ett tag sen jag var där över 1 vecka sen.  Blir att leva snålt som fan nu fram till löning har typ 29kr på kontot. Inte bra de.

Nu ska jag vänta in Robert som är på sitt sista ärende sen vänta in hemgång!
Tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0