Mulle Meck

Äntligen kom det där förbaskade brevet från kommunen så nu kan jag äntligen logga in och sätta upp mig för extrajobb! Men onödigt att göra det just nu då jag fortfarande går på schema, får vänta nån vecka till. Jobbar ju ändå 11 dar i rad nu.. Fiiii FAN! Men men bara bita ihop. Ta vara på denna lediga dag, vilket jag inte riktigt gjort kanske eller.. Blev att åka på gymmet med Adam runt 12:30 körde armar.

Sedan kom jag hem och beslutade mig för att fixa cykeln. Så gick på cykelbutiken och köpte en ny slang, en pump, cykelolja. Kom hem och montera ner cykeln för att sedan ta fram en handduk och börja rengöra kedjan. Satan vad den var fettig och oljig. Var nog bra att man rensade en del, så nu ser den "fin" ut, nääästan som ny iaf :P hehe. Sen Fixade jag däcket, in med nya slangen och pumpa upp och nu hoppas jag att det inte exploderar igen :p Sen fäste jag på allt och smorde in kedjan med den nya oljan och torkade bort överflödet. Fan svårt att få bak däcket så att kedjan späns som den ska, men det gick nog bra. Jävlar va skitig man blev om händerna, helt svarta. Tur det finns diskmedel som löser upp så nu syns det ju nästan inget alls.
Men vet inte riktigt hur jag ska laga frambromsen, snackade lite med han på affären som förklarade, men det var inte det lättaste. Så vet inte hur jag ska laga den riktigt =/

Men kan iaf cykla nu... Ska ta och byta om kanske, tänkte testa jogga lite idag när vi ändå har träning. Får se vad benhinnorna säger om det. Hare braaao TJJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0