Paperboy

När jag slutade igår blev det att åka hem och bestämma med Amanda att vi skulle grilla. Sedan for jag iväg på gymmet och hon sprang på Lidl för att handla en engångsgrill (vet inte var min grill är, men bäst att den hittas) samt lite kött å majs å nå segost :P Sedan grilla vi och den där engångsgrillen var ju sämst. Köttet vägrade bli riktigt klart och ah det var bara katastrof. Så måste hitta min grill var den nu kan vara! Uscha... Sen blev det att gå på bio  och se Inception med Leonardo DiCaprio. Vad ska man säga om den filmen, jag trodde att den skulle va bra. Hade ganska höga förväntningar. Filmen kändes ganska lång. Jag lyckades somna till tvärt i mitten av filmen... Skit bra film =/ not... Fattade inte riktigt vad den handlade om, dom hoppar runt i drömmar och djupare å djupare in i drömmar. Är dom i en dröm så somnar dom där å tar sig djupare. Sen hoppade dom mellan drömmarna och ah det var ju fan bara katastrof. Hängde inte alls med. De som var bra var slutet, det var ungefär som hans senaste film Shutter Island, ett riktigt tänkar slut. Var det på riktigt eller var det inte, var han där eller var han någon annan stans? Så många frågor som saknar svar, slutet var bra men filmen var inte alls den film jag hade förväntat mig.

Fick iaf sovmorgon idag, skönt! Upp vid 9:30 fika lite och nu sitter jag här. Inte alls gjort mycket förutom att hängt med Amanda. Nu inväntar jag väll bara att jag ska jobba 15:30-21:30. Lyssnar lite på musik och ska väll ta något att käka innan jag ska åka också. Och snart börjar min 11 dagars "vecka".. Jobbar imorgon också 7-16:30 och sedan ledig måndag sen börjar helvetet. Hua, men det ska nog gå ;)

Sitter och rensar lite från bordet också, en hög med papper etc som ska slängas och vissa saker ska väll in i pärmen. Man borde väll städa också, men man är fan inte taggad på att diska, städa, bädda (vilket jag ändå aldrig gör) när man jobbat hela dagen och har gjort exakt dom grejerna fast hos andra personer. Det roliga är ju att man gör det så noga åt andra när man gör det kasst åt en själv. Fönstret jag har som är täckt ska ju tas bort också, snackade med hyresvärden igår. Själva hålet ska ju va kvar för det är praktiskt och snyggt men det blir täppt och kanske en spegel där eller bara någon typ av fondvägg. Återstår att se...

En övrig notis är ju att broder har skaffat sig en tattuering:



Nu ska jag återgå till detta "arbete" så hörs vi.. hare braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0