Swineflue? ;)

Blev gym igår också med lite cykling men dock ingen cykling till jobbet jag kom i tid till bussen denna gång. Gick bra att jobba men var riktigt seg, trött.... Nu är man ledig i 4 dagar så blir att åka upp till Umeå snart. Väntar på morbror som ska komma förbi sen åker vi upp tillsammans.

Sedan har jag ju fått nå sår på mig också som jag inte visste va de va, mamma trodde svinkoppor. Jag var idag till vårdcentralen och då sa sköterskan att det är svinkoppor... Så nu sitter man här med svinkoppor det var ju kul. Satt på vårdcentralen och höll tummarna på att det inte skulle va det. Men 170:- fattigare och en salva i handen och svinkoppor på kroppen, det är väll inget å hänga läpp för. Bara smörja lite så försvinner det förhoppningsvis!

Ska ta och käka frulle och packa väskan och förståss smörja in mig lite med denna skit.

Hejdå Sundsvall, hej Umeå!

Kommentarer
Postat av: Juliannicoline

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2012-01-23 @ 11:34:18
URL: http://juliannicoline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0